Известие

Collapse
No announcement yet.

Аз ли съм най-големия карък

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
    Всяко зло за добро,са поне ше стане кът нов маторъ.
    Ае и чакаме инфо.
    До довечера ако е рекъл господ викаме да я запалим.Че утре съм на работа пък трябва и сервиза да освобождавам,че наема зе да се дига(стана към пет кила врат вече).
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #32
      Аиде късмет!
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #33
        Само не бързайте и изпипвайте всичко внимателно, че ден година храни.

        Дано всичко да е наред и скоро отново да си на пътя за много безпроблемни километри


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Току що я запалихме. Сега следва разработка.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #35
            Браво!!!!
            Дано всичко е наред!
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #36
              Да питам нещо по запознатите.Какво ще стане ако мапа е зацапан звески с гнас в колектора(като пиша зацапан то там нямаше дупка,на снимките се вижда че там всичко е замазано)?
              Въпроса е породен от мистериозната кончина на старата ми турбина и от там и проблемите с клапаните.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #37
                Ще мери по-ниско налягане от реалното. Пак е спорно, но да приемем, че е така.
                Изчисти го, елементарно се сваля, малко подходяща химия, която да не го прецака и си в играта.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #38
                  Минава в авариен режим до 3000 об
                  Абе все едно си без турбо.
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                    Ще мери по-ниско налягане от реалното. Пак е спорно, но да приемем, че е така.
                    Изчисти го, елементарно се сваля, малко подходяща химия, която да не го прецака и си в играта.

                    А ако мери по-ниско налягане,турбината няма ли да пренадува и какво ще и каже да спре?
                    Питам защото няколко дни преди да се спомине колата започна да върви много повече от обикновено и се получи теч на масло по смукателя.
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • #40
                      Просто и е дошло времето, 1749 може да понесе повечко налягане.
                      А и само с повече въздух няма да тръгне повече.

                      Егр-а затапихте ли го?
                      Last edited by emzo; d.m.y г., 20:04.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                        Просто и е дошло времето, 1749 може да понесе повечко налягане.
                        А и само с повече въздух няма да тръгне повече.

                        Егр-а затапихте ли го?
                        Ами ако си е смучила и масло? Механично го бях затапил,но ония на дисплея зе да мяка че въздух бил запушен и го отпуших че не обичам по колата нещо да не и е наред.Ще стане с чипа но ще почака малко.
                        Alfa Mito 1.4
                        156 2.0 155 ex
                        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                        Comment


                        • #42
                          Да живна малко темата.Вече колата направи 1500 километра и върви много добре.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
                            А ако мери по-ниско налягане,турбината няма ли да пренадува и какво ще и каже да спре?
                            Питам защото няколко дни преди да се спомине колата започна да върви много повече от обикновено и се получи теч на масло по смукателя.
                            тръгва да върви по-яко миг преди да умре , защото през турбото и влиза масло + кислород, което е гориво за дизела и се получава горивна смес нафта+масло, което е перфектно за до тръгне още по-яко
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                            Peugeout 2.2 HDI 133+++
                            Alfa 159 +++ next

                            Comment


                            • #44
                              Аз пак да питам тъй като искам по колата ми всичко да е наред.:какви са нормите на корекции на дюзите.
                              Питам защото едната дюза нещо неми харесва.На студен мотор и на обороти са приблизително така.
                              1 0.65
                              2 -0.34
                              3 -0.38
                              4 1.24

                              На топъл мотор и на обороти са тези

                              1 1.09
                              2 0.66
                              3 0.56
                              4 2.70

                              При задържане на 1200-1300 оборота корекцията на дюзата на 4 цилиндър става 0.99

                              Колата е на 1800 километра вече от ремонта и върви много добре и няма никакво зачудване.

                              Имали място за притеснение относно дюзата на 4-ти цилиндър.Благодаря.
                              Alfa Mito 1.4
                              156 2.0 155 ex
                              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                              Comment


                              • #45
                                Никой ли не знае за тези корекции.Или тези които знаят не искат да споделят.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X