If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Всяко зло за добро,са поне ше стане кът нов маторъ.
Ае и чакаме инфо.
До довечера ако е рекъл господ викаме да я запалим.Че утре съм на работа пък трябва и сервиза да освобождавам,че наема зе да се дига(стана към пет кила врат вече).
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Да питам нещо по запознатите.Какво ще стане ако мапа е зацапан звески с гнас в колектора(като пиша зацапан то там нямаше дупка,на снимките се вижда че там всичко е замазано)?
Въпроса е породен от мистериозната кончина на старата ми турбина и от там и проблемите с клапаните.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Ще мери по-ниско налягане от реалното. Пак е спорно, но да приемем, че е така.
Изчисти го, елементарно се сваля, малко подходяща химия, която да не го прецака и си в играта.
Ще мери по-ниско налягане от реалното. Пак е спорно, но да приемем, че е така.
Изчисти го, елементарно се сваля, малко подходяща химия, която да не го прецака и си в играта.
А ако мери по-ниско налягане,турбината няма ли да пренадува и какво ще и каже да спре?
Питам защото няколко дни преди да се спомине колата започна да върви много повече от обикновено и се получи теч на масло по смукателя.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Просто и е дошло времето, 1749 може да понесе повечко налягане.
А и само с повече въздух няма да тръгне повече.
Егр-а затапихте ли го?
Ами ако си е смучила и масло? Механично го бях затапил,но ония на дисплея зе да мяка че въздух бил запушен и го отпуших че не обичам по колата нещо да не и е наред.Ще стане с чипа но ще почака малко.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
А ако мери по-ниско налягане,турбината няма ли да пренадува и какво ще и каже да спре?
Питам защото няколко дни преди да се спомине колата започна да върви много повече от обикновено и се получи теч на масло по смукателя.
тръгва да върви по-яко миг преди да умре , защото през турбото и влиза масло + кислород, което е гориво за дизела и се получава горивна смес нафта+масло, което е перфектно за до тръгне още по-яко
Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
Аз пак да питам тъй като искам по колата ми всичко да е наред.:какви са нормите на корекции на дюзите.
Питам защото едната дюза нещо неми харесва.На студен мотор и на обороти са приблизително така.
1 0.65
2 -0.34
3 -0.38
4 1.24
На топъл мотор и на обороти са тези
1 1.09
2 0.66
3 0.56
4 2.70
При задържане на 1200-1300 оборота корекцията на дюзата на 4 цилиндър става 0.99
Колата е на 1800 километра вече от ремонта и върви много добре и няма никакво зачудване.
Имали място за притеснение относно дюзата на 4-ти цилиндър.Благодаря.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
Comment